piter8308 pozytywny Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam. [...] 2017-05-03
ticott pozytywny Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam użytkownika z czys [...] 2017-04-25
agst1 pozytywny Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam. [...] 2017-04-24
marginez100 pozytywny Towar w pełni zgodny z opisem. Wszystko w najlepszym porządk [...] 2017-04-20
eva_k2 pozytywny Transakcja przebiegła pomyślnie. Już drugi raz kupuję u te [...] 2017-04-08
fraski25 pozytywny Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam. [...] 2017-03-26
Binabik21 pozytywny Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam. [...] 2017-03-14
kadynka4 pozytywny Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam. [...] 2017-03-11
kar_pit pozytywny Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam. [...] 2017-03-08
Fiefiurka20 pozytywny Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam. [...] 2017-03-01
slawas81 pozytywny Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam. [...] 2017-02-24
psemo3 pozytywny Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam. [...] 2017-02-22
niunia_1805 pozytywny Ekspresowa dostawa, towar zgodny z opisem. Transakcja przebieg [...] 2017-02-21
angela1307 pozytywny Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam. [...] 2017-02-11
kropeczkaaaaa pozytywny Wysyłka w ten sam dzień, zgodnie z prośbą- super polecam ! [...] 2017-02-10
Dor1984 pozytywny Bardzo polecam. Lampy są super. Szybka wysyłka. [...] 2017-02-09
Afrtdyta pozytywny Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam. [...] 2017-01-30
agisia37 pozytywny Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam. [...] 2017-01-30
pablo602 pozytywny Pełen profesjonalizm. Transakcja przebiegła pomyślnie. Pole [...] 2017-01-25
kicaj23_2007 pozytywny Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam. [...] 2017-01-20
neutralny [...] 0000-00-00

Infolinia

Kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1600

77 418 36 87

691 197 611

ZWROTY
  • Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" i jej późniejszymi zmianami, klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Dodatkowe uwagi:
    • Towar musi być zwracany w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu.
    • Zwracany towar należy odesłać, na koszt nadawcy, razem z otrzymaną wraz z nim fakturą z dopiskiem „zwrot sklep internetowy”.
    • Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
    • Należy poinformować Sklep o chęci zwrotu towaru drogą mailową: sklep@hellux.pl
    • Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, chyba że klient dokonał płatności poprzez usługę przelewy24. W tym przypadku zwrot należności zostanie pomniejszony o 2% od kwoty głównej towaru. 
    • Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta po odesłaniu podpisanej faktury korygującej w terminie 14 dni roboczych po jej otrzymaniu
  • Oświadczenie o odstąpieniu od umowy - do pobrania.
  • Ustawa o zużytym sprzęcie elektrycznym zobowiązuje nas także do przyjęcia zużytego sprzętu (towar tego samego rodzaju co zakupiony w naszym sklepie oraz w takiej samej ilości) od naszych Klientów. Sprzęt mogą Państwo odesłać na własny koszt na adres naszego sklepu po uprzednim poinformowaniu nas o tym telefonicznie lub mailowo. Mogą Państwo zwrócić się także do Urzędu Gminy lub Miasta o podanie placówki w Państwa okolicy, która zajmuje się bezpłatnym recyclingiem zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego. Ponadto informacje takie znajda Państwo na stronie Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska.

 

REKLAMACJE

  • W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu klient proszony jest o sporządzenie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki, napisanego w momencie odbioru towaru w obecności pracownika firmy kurierskiej i potwierdzonego przez niego (kurier ma obowiązek sporządzić protokół uszkodzenia). Dodatkowo klient powinien poinformować Sklep o zaistniałej sytuacji drogą mailową na adres: sklep@hellux.pl
  • Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  • Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis reklamowanej cechy produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  • Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w magazynie towary do wyboru.
  • W przypadku dodatkowych reklamacji należy skontaktować się z pracownikiem sklepu np. poprzez e-mail: sklep@hellux.pl. Konieczne jest wówczas wysłanie formularza reklamacji do firmy i okazanie dowodu zakupu
  • Druk reklamacyjny - do pobrania.
  • W przypadku gdy reklamacja okaże się bezpodstawna i zostanie odrzucona, towar zostanie odesłany na koszt Klienta